KALĖDINĖ KŪRYBA: INTEGRUOTA PAMOKA DVYLIKTOKAMS

Artėjant šventėms, AP-23 ir TR-23 grupių mokiniai turėjo ypatingą  integruotą lietuvių ir anglų kalbų pamoką, kurioje mokėsi kurti Kalėdinius sveikinimus akrosticho forma. Pamokos tikslas – ugdyti kalbinį kūrybiškumą, lavinti abiejų kalbų įgūdžius ir puoselėti šventinę dvasią.

Pamokoje netrūko juoko, diskusijų ir kūrybinės energijos. Mokytojų teigimu, tokios užduotys padeda mokiniams atrasti kalbų grožį, stiprinti tarpkultūrinį suvokimą bei ugdyti gebėjimą dirbti komandoje.

Pamokos pabaigoje mokiniai dalinosi savo darbais. Geriausi sveikinimai papuoš mokyklos Kalėdinį stendą!

Ši netradicinė pamoka leido pasijusti kūrėjais, ugdyti tarpkultūrines žinias ir tiesiog pajusti tikrąją Kalėdų dvasią.

Šventinės dvasios pripildyta pamoka ne tik leido pritaikyti kalbos žinias, bet ir priminė, kokia svarbi yra bendrystė – ne tik švenčių laikotarpiu, bet ir kasdien.

Mokytojos Nijolė Bagdonavičienė ir Loreta Čikinienė