INTEGRUOTOS BIOLOGIJOS – CHEMIJOS PAMOKOS GAMTOJE

Balandžio 29 d. G-23/2 klasės mokiniai dalyvavo pamokose ,,Žmonijos poveikis aplinkai. Aplinkos tyrimai‘‘  Vis didėjantis gyventojų skaičius, civilizuotas pasaulis verčia žmones mąstyti apie aplinkos taršą ir jos poveikį gamtai bei pačiam žmogui. Chemijos mokytoja su mokiniais aptarė jų žiūrėtą dokumentinį filmą ,,Šiukšklės‘‘, kuriame vaizdžiai atskleisti ne tik  taršos šaltiniai, bet ir pasekmės. Antroje pamokoje mokiniai sužinojo apie aplinkos tyrimus aplinkos taršai nustatyti.  Vienas iš būdų – kerpių rūšinės sudėties nustatymas. Kerpės jautriai reaguoja į aplinkos taršą. Jei oras užterštas, kerpių gali visai nebūti  arba vyrauja žiauberiškos kerpės, pvz., geltonkerpės. Ant medžių gausiai augančios pilkosios krūmiškos kerpės – švaraus oro indikatorės. Išvykos metu mokiniai atpažino kerpių rūšis, vizualiai įvertino jų paplitimą. Ant kaštonų, augančių pagal kelią, vyrauja geltonkerpės, o ant medžių, augančių už mokyklos – lapiškosios kerpės.  Gausiai ant medžių augančios kerpės –  įrodymas, kad mokyklos aplinkos oras švarus.

Biologijos ir chemijos mokytojos