MOKINIAI KŪRĖ KALĖDINIUS ATVIRUKUS SU DIRBTINIO INTELEKTO PAGALBA

Šventės metas mokykloje praturtėjo ne tik džiaugsmingu šūksniu ir kūrybiškumu – šiemet mokiniai, laukdami Kalėdų, pasitelkė netradicinį patarėją: dirbtinį intelektą. Integruotoje anglų k. ir lietuvių k. pamokoje, skirtoje šventinių atvirukų kūrimui, AP-23/ TR-23 gr. mokiniai ne tik išreiškė savo kūrybiškumą, bet ir pasitelkė pažangią technologiją, kuri padėjo kurti sveikinimus lietuvių ir anglų kalbomis.

Kūrybiškumas ir technologija susijungė šiame projekte, kuris virto ne tik kūrybos, bet ir inovacijų erdve. Mokiniai turėjo galimybę kurti ne tik  įspūdingus atvirukus, bet ir rašyti originalius sveikinimus pasitelkdami dirbtinį intelektą. „Tai buvo kažkas išties įdomaus. Galėjau ne tik kurti unikalius atvirukus, bet ir su dirbtinio intelekto  pagalbai kurti sveikinimus – tai buvo keista ir kartu labai įdomu“, – dalinasi vienas iš mokinių.

Sveikinimų kūrimas su dirbtiniu intelektu ne tik praturtino mokinių kūrybiškumą, bet ir suteikė jiems galimybę sužinoti daugiau apie šią šiuolaikinę technologiją. Tokios patirties dalijimasis ir pačios technologijos panaudojimas kūrybiniuose procesuose skatina mokinius būti ne tik kūrybingais, bet ir susipažinti su naujovėmis.

Šis projektas ne tik parodė mokinių kūrybiškumą, bet ir pademonstravo, kaip svarbu yra skatinti naujoves švietimo procese. Galimybė taikyti dirbtinį intelektą kūrybiniuose procesuose gali ne tik praturtinti mokinių patirtį, bet ir skatinti jų susidomėjimą naujosiomis technologijomis.

Mokytojos L. Čikinienė ir N. Bagdonavičienė