Judėjimo reikšmė organizmui įvairiapusė. Yra sakoma ,,Jeigu nori būti stiprus–bėk, nori būti gražus–bėk, nori būti protingas–bėk!“. Tokia motyvacija vyko integruotos biologijos–fizinio ugdymo pamokos ,,Judėjimas–gyvybės šaltinis. Pulsas“. Vasario 23 d. su mokytoja Jūrate Ažubalyte šias pamokas vedėme TP-21 grupėje, vasario 25 d. su mokytoja Diana Balužyte AP–21 grupėje.
Pamokų metu mokiniai ne tik dalyvavo sportinėse estafetėse, žaidė judriuosius žaidimus, mėtė į krepšį, bet išmoko suskaičiuoti savo pulsą ramybės sąlygomis ir po fizinio krūvio, aiškino pulso pokyčių priežastis. Pagilino žinias apie taisyklingą laikyseną, kūno dalis ir sąnarius. Dauguma mokinių žinojo judėjimo reikšmę organizmui, puikiai atsakinėjo į trumpus klausimus iš biologijos ir sporto sričių.
Judėjimas–neatskiriamas nuo pavojų. Pamokų metu mokiniai sužinojo apie dažniausiai pasitaikančių sąnarių ir kaulų sužeidimų požymius bei kaip elgtis jiems ištikus. Iš šios temos mokiniai gavo praktines užduotis–suteikti pirmąją pagalbą savo draugui, įvykus traumai. Užduotis buvo azartiška, net buvo uždėtas įtvaras ant sveikos, o ne ant sužeistos kojos.
Apibendrinant pamoką akcentavome, kad sveikatai bei fiziniam išsivystymui labai svarbi tinkama mityba, poilsis, grūdinimasis, atsisakymas žalingų įpročių. Pamokų pabaigoje išaiškėjo komandos, kurių dalyviai buvo išradingesni, greitesni, žingeidūs. Visi mokiniai, dalyvavę šiose pamokose buvo įvertinti.
Mokytojos: Irena Baltrukėnienė, Jūratė Ažubalytė ir Diana Balužytė